Завдання 3 "Nature by Numbers"
Перейди за посиланням
http://www.contenton.ru/web-video/video-numbers.html, уважно переглянь запропонований матеріал. Про яку послідовність чисел йде мова? Зверни увагу як утворюється ця послідовність. Запиши перші десять членів послідовності; використовуючи «стовпчик», калькулятор або програму Microsoft Excel, знайди число, яке знаходиться на тридцятому місці у послідовності; опиши декілька властивостей цих чисел та надішли фото тваринки, яка пов’язана з появою цієї загадкової послідовності чисел.
Твоя відповідь буде такою:
1)Назва послідовності;
2)Перші десять членів послідовності;
3)Тридцяте число у послідовності;
4)Дві-три властивості цих чисел;
5)Фото тваринки.
_____________________________________________________________________________________________
Завдання 3 "Nature by Numbers"
Перейди за посиланням
http://www.contenton.ru/web-video/video-numbers.html, уважно переглянь запропонований матеріал. Про яку послідовність чисел йде мова? Зверни увагу як утворюється ця послідовність. Запиши перші десять членів послідовності; використовуючи «стовпчик», калькулятор або програму Microsoft Excel, знайди число, яке знаходиться на тридцятому місці у послідовності; опиши декілька властивостей цих чисел та надішли фото тваринки, яка пов’язана з появою цієї загадкової послідовності чисел.
Твоя відповідь буде такою:
1)Назва послідовності;
2)Перші десять членів послідовності;
3)Тридцяте число у послідовності;
4)Дві-три властивості цих чисел;
5)Фото тваринки.
Завдання2 "Казна-Що-Не-Черепаха"
26 листопада на однин рік менше, ніж три рази по половині сотні, років тому з'явився цей твір-новела. Легкість у грі слів, логіці й фантазії цієї новели
задовольняють широку читацьку аудиторію, починаючи від дітей, закінчуючи літературною елітою. Псевдонім автора утворено такою вподобаною письменником грою слів. Твір було екранізовано багато разів. Прем’єра показу одного з найновіших фільмів за мотивами описаної новели в Україні відбулася 11 березня 2010 року.
Твоя робота повинна містити:
1)Назву твору;
2)Автора твору;
3)Імена головних героїв;
4)Опис того, як пов’язаний цей твір з математикою;
5)Кількість розділів у творі;
6)Знайдену у мережі Інтернет ілюстрацію до сьомого розділу твору.
Завдання 1. "Магія і музика"
Знайдіть у мережі Інтернет відеоролик Світлани Садовської про магічні математичні об’єкти, які у людей викликають захоплення (триваліть ролика 1:41).
У перекладі з латинської назва такого об’єкта звучить як «подрібнений». Маленькі частини цього об’єкта мають таку ж структуру, як і сам об’єкт. Як називаються ці об’єкти? У якому році вперше прозвучала ця назва та де ці об’єкти використовують? Знайдіть у мережі та надішліть фото такого об’єкта, якого не було на відео.
Відповідь у документі Word або у тексті листа має містити:
5) зображення такого об’єкту, якого не було на відео.
1) посилання на відео з http://www.youtube.com;
2) назву об’єкта, про який іде мова;
3) рік, коли вперше прозвучала назва цього об’єкта;
4) приклад сфери застосування цих об’єктів;
Бажаємо успіхів, цікавості і наполегливості!
Немає коментарів:
Дописати коментар